Wednesday, July 20, 2011

Playbook Time With Nuffnanger.

Baru baru ni dapat invitation dari nuffnang untuk pergi 'Maxis Blacberry Playbook Exclusive Blogger Workshop' Ini adalah single invitation. Maknanya kena pergi sorang sorang. Hee. Tapi nasib baik ada orang yang dikenali dapat invitation jugak. Ada la partner kat sana. Malu nak pergi sorang sorang sebab ni first time pergi join benda benda macam ni. Saja try Luck. Kot kot la boleh dapat Playbook satu ke.Hihi. *berangan lebih! Oh ye. Workshop ni diadakan di KL convention Centre.

First time dapat pergi benda macam ni agak teruja la. Tapi simpan dalam hati je sebab nanti orang cakap excited terlebih pulak aku ni.hihi. Workshop ni start pukul 10 am tapi aku sampai lambat. Fuhh.Nasib la ws ni start dalam 11am camtu.Tak ada la malu sangat sebab sampai lambat.


Pintu Masuk. Malu Malu nak masuk masa ni.
Pic credit to mrjocko.
Lepas register dapat pass ni untuk masuk dalam bilik.:)
Skema kau tulis nama FULL.

Ini lah PLAYBOOK yang menjadi idaman.kalau dapat bawak balik kan best.
Workshop start dengan talk pasal Playbook ni oleh Mr Eric. Dia explain pasal blackberry playbook ni dari A sampai Z. Siap tunjuk video bagai. Best jugak la.Dapat la info info pasal BP ni. Antara ciri ciri yang ada dalam BP ni:

1. Rekaan yang bersaiz sederhana iaitu kompak 7inci. Easy to bring it anywhere.;)
2. Guna OS QNX Neutrino Reliability yang baik.

Reliability : jawapan yang diberi oleh seorang blogger dan seterusnya mendapat hadiah Blluetooth Device dari Mr Eric.

3. Dual Core Processor yang laju dan graphic 1ghz TI OMAP
4. 3mp kamera depan dan 5mp kamera belakang.
5. Multi tasking bebbb
6. Support flash pada internet

7. Solid batery life kata eric
Lagi korang boleh GOOGLE sendiri la ye. Tulis mana yang ingat je.



Explanation pasal games oleh staff maxis. Ada banyak games kot dalam ni.Siapa yang minat main games memang bagus sangat la beli BP ni.


Para blogger tengah bincang pasal BP kot.

Betul betul menggunakan peluang yang ada mereka ni.;)

Playbook ni kan actually untuk pengguna blacberry je. Kalau siapa yang tak ada blacberry memang tak boleh lah nak berminat dengan benda ni. Kalau berminat pulak kena la beli blacberry dulu. Macam mana nak dapatkan playbook ni korang boleh tekan SINI.

Actually kann..kann.. Workshop tu habis pukul 3 macam tu.Tapi aku sempat ada kat sana sampai pukul 1pm je. Sebab ada hal pulak lepas tu.Sebelum balik sempat bergambar dengan blogger yang baru kenal. Akhir kata terima kasih la kat nuffnang dan maxis sebab invite aku join workshop ni. Terima kasih daun keladi lain kali jemput lagi.;)


Sue yang comel.Blogger jumpa bloggger.

No comments:

Post a Comment