Saturday, August 13, 2011

Percubaan Doodle Pertama Menggembirakan.

Aku baru je belajar buat doodle ni guna power point. Tak susah sangat pun tapi leceh sebab kena ada banyak kesabaran masa buat ni. Aku ni kurang sabar sikit tapi time tengah tak tau nak buat apa ni tiba2 menjadi pulak doodle aku ni. Selalu tengok doodle orang lain buat comel2. Aku punya ni tak comel pun. Tapi boleh la. Cukup menggembirakan aku. Haha. Jom tengok doodle comel aku.

Jeng...
Jeng...
Jeng...
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
--
Taraaaaaaaa.......

Gadis kenit berambut kembang berbaju ungu bersama kasut tumit tinggi merah.

Hihi. Ok tak? Ok tak? Heeee..Lama tau buat doodle ni. Banyak kali re-do. Tapi akhirnya jadi jugak. Wink.Wink.Kenyit mata sikit. Ok.Dah. Nak sambung buat doodle lain. Kalau jadi nanti aku tunjuk lagi k.;) Ok.Bye!

P.s: Siapa nak buatkan doodle comel2 untuk aku angkat tangan? hihi.

1 comment: