Monday, November 14, 2011

Sedikit kata aku untuk kau.

Tak sangka dah sebulan aku tinggal blog ni. Tak sempat nak jengah pun. Semua gara2 busy dengan buku dan kertas. Sedar tak sedar dah masuk bulan 11 dah. Bulan ni bulan bermakna.;) Tapi rasa nya macam tak dapat nak kongsi banyak sebab orang yg diingini dah berjaya ceroboh blog tak hebat ni la. Orang yang tak diingini sibuk pulak nak tahu perkembangan aku. So, memang aku tak boleh nak cerita banyak dah. Nanti macam2 isu timbul.

Kadang2 aku rasa hak privasi aku macam dah takde. Sibuk sangat orang nak ceroboh. Sibuk sangat nak jaga kain aku. kain sendiri tak nak jaga. Kang bila dah terburai kain tu baru tehegeh2 nak jaga pun tak guna. Siapa suka hak privasi dia diceroboh kan? Sama la macam aku.

Haih.Susah hidup bila ada orang terlalu nak sibuk2 hal kita ni. Aku bukan artis mahupun orang2 besar yg perlu org sibuk2. Tolong lah pergi.Semak aku dibuatnya.Lagi kau kejar lagi aku lari. Sebab aku rasa memang tahap benci aku dah melebihi segala2 nya. Selagi kau ada hidup aku takkan pernah aman. Hidup ni kadang2 kena lepaskan benda yang kita sayang. Sebab tak semua yang kita nak kita akan dapat. Kau pun tahu yg aku memang tak nak kau even sebagai kawan pun. Pergilah! Mati akal aku dibuatnya dengan perangai gila kau yang tak habis tu.

Aku nak buat apa pun jadi terbatas sebab orang yg tak diingini ni. Jadi blog ni pun dah macam bukan lagi tempat aku meluah rasa sebab nanti orang tu baca,jadi isu bodoh.HUH! Mood nak menulis pun dah kurang. Kadang2 rasa macam aku banyak benda nak kongsi tapi bila fikir ade makhluk tak berakal baca,aku jadi malas.Grr.Mana hak aku?

Ok la.Bye!

P.s: Bila aku nak bahagia??

1 comment:

  1. stalker ? em mmg ssh kalau ada stalker. buat kita rasa rimas. tp sy selalu buat taktau je. lg dia stalk, lg sy tulis and pretend macam taktau dia stalk. hehe.

    ReplyDelete