Monday, November 17, 2014

Hackers?

Assalamualaikum. :)

Disebabkan lama sangat tak jenguk blog ni. Sampai aku tak sedar yang blog aku ni dah tak boleh di google. Blog not found bila taip url blog. Pelik jugak masa nak bukak blog sendiri tapi tak boleh. Kecut perut jugak la kejap. Tapi nasib baik la lepas try and error boleh jugak. Tapi kena tukar password. Kenapa tak tau la. Ada orang hack aku punya blog ke? 

Macam-macam la zaman sekarang ni. Semua benda nak digodek nya. Benda privasi dah tak jadi privasi dah disebabkan orang-orang yang tak bertanggungawab ni. Hari tu aku punya akaun wechat. Macam ada orang nak cuba sign in. Siap wechat hantar message verification code lagi. Kejadah tiba-tiba nak verify nya. Berapa kali nak verify kan.

Diharapkan orang-orang yang sibuk sangat nak hack-hack orang punya akaun ni berhenti la buat kerja jahat ni. Tak ada faedah pun buat kerja macam ni. Kesian tau tuan punya badan, susah-susah buat akaun apa semua. Tiba-tiba kena hack. Nasib baik tak hilang semua contain dalam ni. Kalau tak. Mesti i olss sedih. 

Pesanan terakhir aku, baca jela diam-diam. Jangan sibuk nak godek. Heee..  Ok. Bye!

No comments:

Post a Comment