Wednesday, December 22, 2010

Tahun Baru Bakal Menjelma.

Hari ni dah 22 December 2010. (maaf,tarikh diatas tak sama disebabkan zone waktu yang berbeza.)

So kita ada masa lebih kurang 9 hari lagi nak menuju ke tahun baru.Bila tahun baru menjelma.Maka nya azam baru pun berlegar legar lah kan dalam kepala kita semua. Saya tahu.Semua org pun punya azam yang tersendiri. untuk para para sakura blogger yang lain juga pasti ada azam kan. So saya pun mesti lah ada. tapi saya belum boleh bagitahu apa azam saya untuk tahun depan.saya akan create post baru untuk cerita azam saya. cuma sekarang ni saya ada beberapa wishlist yang saya betul betul nak.dan kalau boleh saya nak wishlist tu ada menjelang tahun 2011. oke mari godek apa wish list saya eh.

Jeng..
Jeng...
Jeng....

-
-
-
-
-
-
-
-
-



1. Nak ada phone blackberry
- senang ada phone ni.saya bole update fb selalu.hehe.

2. Nak ada kereta sendiri
- senang saya nak jalan jalan.tak payah rebut rebut kereta lagi.;)

Hmm.nak apa lagi yek.nanti la saya tambah lagi.tapi dua2 kat atas ni memang saya nak sangat.teringin lama dah.tapi tak dapat lagi.hope boleh dapat dalam tahun 2011 nanti. doa doa kan la ye supaya saya dapat.nanti saya dapat wish list yang no 2 tu saya boleh bawak kamu kamu semua jalan jalan.siapa kamu? kamu la.yang tengah baca ni.tak payah nak pandang pandang belakang kiri kana semua. ye!kamu la pembaca.hehe.:)

Love;
Fyka

No comments:

Post a Comment