Thursday, December 16, 2010

Terima Kasih UiTM

Assalamualaikum...

Entri kali ni tentang saya dan UiTM.hehe. actually nak la kongsi dengan siapa-siapa yang baca blog yg tak berapa nak hebat saya ni pasal UiTM dah terima saya jadi student degree dia.sumpah saya sangat la happy.sampai senyum tak henti henti.yela kan.lama saya tunggu saat-saat ni.saya sampai jadi emosi bila tunggu result degree ni.biasalah perempuan kan.tambah-tambah lagi tengah 'cuti-cuti malaysia'..ngee..

Dulu masa nak apply degree ni.punya la pening saya pikir apa la saya nak ambil untuk sambung pengajian saya.tapi bila difikir-fikir. ditimbang-timbang. ditambah tolak bahagi darab semua. saya decide nak sambung je apa yang dah saya ambil masa diploma dulu. cepat sikit saya habis.lepas tu boleh la saya sambung pengajian lagi. angan-angan nak tinggi je kan..takpe.mak saya kata kita kena ada angan-angan.semua tu boleh jadi motivasi untuk diri sendiri.kan..kan..

Sekarang,keputusan dah diumumkan.dan saya pun dah dapat jawapan. Impian saya bakal jadi kenyataan. so saya nak ucap terima kasih banyak banyak pada UiTM sebab terima saya.hehe. macam la UiTM taw saya ucap terima kasih kan. orang yang paling gembira taw pasal berita semestinya org yg paling saya sayang.tak perlu kot saya cakap siapa orang nya. oklah saya nak sambung senyum dan berangan. angan-angan perlu ada kan. tapi jangan jadi angan mat jenin sudah la.hehe.. ok la.sampai sini dulu kisah untuk kali ini.:)

Terima kasih pembaca.:)

Lots of love,
Fyka.

No comments:

Post a Comment