Saturday, April 16, 2011

Satu hati punya rasa yang berbeda.

Omakhaih..lamo eyh eden tak nulih neh. tetibe cakap nogori lak..hehe..duduk arau.tang mano dapek bahso ni pun tak taw la eh..hihihi..

Lama tak update..dr 26 march sampai 16 april.lama kan?hehe.. sibuk la.sibuk dengan kehidupan sehari harian.dengan belajar nye, test lagi.release tension nye pulak.macam2 nak dibuat so kesempatan untuk untuk menulis tu kurang. biasa nya bila aku menulis tu maknanya ada la cerita yang aku nak sampaikan kan.lepas rasa ke.luahan hati ke. kali ni aku tak ada la nak cerita apa sangat cuma nak ulas sikit2 pasal apa yang aku lalui.yang aku rasai. bajet macam pembaca berita pulak nak pulas2 ulas2 kan..

Aku suka sangat nak buat luahan hati kat sini.biasa la.orang macam aku memang macam ni.tak de tempat nak luahkan.blog pun jadi.;) macam yang aku pernah cakap sebelum ni.aku homesick. ye.memang aku sangat homesickkk.. bukan aku nak balik rumah sangat.tapi sebenarnya aku rindu umi.aku rindu abah.adik dan abang juga. tapi yang paling aku rindu mestila mak aku kan.aku sangat la rapat dengan dia.sampaikan bila ada apa2 yang melibatkan mak aku ni, aku jadi sangat3 sensitif. tah la.kadang2 orang cakap aku ni tak boleh terima kenyataan.tak.tak. bukan aku tak boleh terima.cuma kadang2 tu aku rasa tak perlu kot nak cakap benda2 yang menyakitkan hati aku. siapa tak sayang mak oi? macam mana sekali pun dia.dia tetap mak kita.ehhh..aku tak cakap mak aku jahat ke teruk ke.dia yang terbaik lah! tak siapa boleh jadi macam dia.so jangan siapa2 cuba nak apa2 kan mak aku.langkah mayat aku dulu k.huh! hmmm..kenapa la rasa tu datang time2 nak final ni.nanti mula la aku nak menangis meleleh je.huh.tak suka. "psssttt..umi..adik rindu la.." lagi rindu bila orang lain sibuk duk bercerita pasal family masing2.yang balik rumah la.yang family dtg la.huh! jealous i tau!!! dah diam.jangan nak cerita2 lagi.nanti i nangis..;(

Dah abes pasal rindu,dtg pulak masalah lain. masalah yang sama.masalah orang yang sibuk sangat2 pasal aku. eh hello..suka hati aku la nak buat apa.nak pegi mana.dengan siapa. yang kau kau kau nak sibuk kenapa?ada aku kacau kau kau kau ke? eeee..fedup la.bila la aku dapat lari dari orang2 yang macam ni eh. dah la sibuk,nak dengki kat aku pulak tu. haih..apa la masalah nya eh? sakit hati sangat ke tengok aku gembira bahagia? meluat sangat ke tengok aku? meluat,benci,sakit hati kat aku. tapi nak tak nak cari aku jugak.memang dasar muka tembok lah. kalau aku la kan.memang aku malu sangat.tapi orang macam kau kau kau ni memang takde perasaan. dulu2 pernah join jadi kaki kutuk.lepas kutuk aku pulak.tikam pulak aku dari belakang. haih.tak pernah aku jumpa manusia topeng macam ni la.depan aku baik.macam malaikat lagaknya.belakang aku? macam se*** lah kot. entah.tak baik fitnah orang kan.aku tak kata.tapi mana tau mungkin ye? aku harap sangat tuhan balas apa yang orang2 ni buat kat aku,nak dengki sangat kan. eh,pernah dengar 'what goes around comes around'? ha..kalau pernah bagus.kalau tak.kau pergi tanya justin timberlake maksud dia k.haha. tanya pakcik google pun boleh.

Sekian dari aku untuk kali ini.Terima Kasih untuk pembacaan yang sungguh teliti.;)

Love;
Fyka

No comments:

Post a Comment