Monday, April 25, 2011

Yuk belajar yuk.

Musim exam dah tiba.maka semua orang pun akan sibuk dengan buku buku yang akan bersepah2 diatas meja dan lantai serta di atas tilam. semua pun akan sibuk menelaah kan.termasuk la aku.tapi sem ni agak slow sikit nak bukak buku.mentang2 exam start lambat so buku pun lambat bukak tapi bila hari semakin suntuk baru la tehegeh2 nak study mcam nak gila.

Haih.kenapa la otak aku tak macam otak orang2 yang bijaksana tu eh.tak payah study gila2 pun boleh jawab exam.tu nama nya mereka memang pandai atau gorengan semasa exam menjadi? huhu..entah la.kalau orang2 yang amek subjek and course macam aku ni.nak goreng celah mana tah.aku tak rasa boleh goreng.kalau nak goreng pun untuk certain2 subjek je.bukan semua boleh pun.

So untuk orang macam aku ni.perlu lah pulun sampai lebam bijik mata baru boleh dapat result yang baik.kalau study ala balai je.result pun ciput2 je. so marilah kita sama2 menjayakan diri masing2 dengan result yang bagus serta cemerlang untuk sem ni.;) di bawah adalah jadual exam untuk sem ni.ada 8 subjek tp 6 je ada final.lagi 2 sudah boleh bergumbira sebab xde final.hee..


first paper : 28 april (hubungan etnik)
second paper : 30 april (Occupational safety and health)
third paper : 3 may (analytical separation method)
fourth paper : 8 may (mathematic)
fifth paper : 9 may ( polymer chemistry and technology)
last paper : 10 may ( physic )
yang merah2 ni adalah paper yang akan buat saya gila walaupun tidak lah sesusah mana. (bajet macam senang sangat pulak kan) huhu...3 paper ni ada kunfius sikit.xingat yang mana 1 start dulu.haha.boleh pulak macam tu kan.ok lah. last sekali nak cakap

"selamat menduduki peperiksaan akhir tahun untuk semua pelajar2 U terutama uitm"

Love;
Fyka;)

No comments:

Post a Comment