Saturday, July 9, 2011

Cabaran Sepuluh Hari:Hari Lima

Enam perkara yang anda tidak mahu ulangi.

1. Tak nak sama sekali ulangi perkara yang satu ni. Sumpah aku cakap yang aku takkan sesekali berkawan dengan seseorang yang sangat physco ni. Gila physco budak ni. Sampai tak tenang hidup aku dibuatnya.

2. Tak nak jadi tupai yang tak pandai lompat dah.hehe. 

3. Tak nak ingat masa lampau yang memedihkan. Nak lupa semua benda yang menyakitkan aku. Life must go on.:)

4. Tak nak salah pilih kawan. Sangat bodoh sebab aku pernah salah pilih kawan yang menyusahkan hidup aku sepanjang 2 tahun.

5. Tak nak susahkan sesiapa lagi. Dulu aku suka nak susahkan orang. Sekarang ni pandai dah berdikari.hihi.

6. Tak nak tidur lambat.haha.Takde kena mengena pun sebenarnya.

Ok.Done.Haish.Susah soalan ni.Lama aku pikir jawapan. Tapi still tak boleh nak jawab.huhu. Kira dah lepas jugak la cabaran ni. hihi. Bye.


No comments:

Post a Comment