Thursday, July 7, 2011

Cabaran Sepuluh Hari:Hari Tiga

Lapan cara untuk memenangi hati anda.

1. Anda mestilah penyayang."Saya suke orang sayang saya" hihi.

2. Sanggup menerima buruk baik nya diri ni. Lepas tu bila dah terima tu,jangan pulak bila dah tak kawan canang sana sini cerita pasal aku pulak.Itu biadap namanya.

3. Sanggup jadi bahu aku.Maksudnya bila aku sedih ke kecewa ke apa ke.Sanggup la pinjamkan bahu  tu untuk aku menagis teresak esak. Cengeng budak ni.

4. Tidak mengungkit. Aku panas betul kalau orang suka nak ungkit2 ni.Cerita patploh tahun lepas pun nak ungkit.Sila angkat kaki dan blah ok.

5. Memberi layanan yang baik.Aku suka kalau orang buat baik dengan aku. Senang aku nak bedamping.Tapi kalau buat taik,memang panas hati ler.

6. Menjaga hati. Senang je nak memenangi hati aku ni.Jaga je hati aku sebaik mungkin. Maka aku pun  akan menjaga la hati di pihak satu lagi.Mudah kan?

7. Tolong jangan nak citer@cakap pasal benda benda yang boleh wat aku sentap conthnya cerita pasal family. Kalau aku sentap.Get lost!

8. Perkara paling senang nak jaga memenangi hati aku, sentiasa la bersama aku susah dan senang. Maka berjayalah anda mendapat hadiah berupa 'hati'. Hihih.

Ok.Mission no 3 : Done!


No comments:

Post a Comment