Friday, September 9, 2011

Selamat Datang Araustralia.Selamat Tinggal Kolalumpo!

Pejam celik pejam celik dah tiga bulan rupa nya aku terperuk dekat rumah tanpa buku,test,quiz dan exam. Tak sangka masa cepat betul berlalu kan. Sedar tak sedar aku dah nak kena mengadap balik buku buku yang setebal 2 inci tu dan kertas kertas yang melambak lambak tu. Huish!Macam tak sanggup pulak aku nak berdepan balik semua tu. Semua ni gara gara cuti yang terlalu lama. Otak pun dah beku.

Brainfreeze..Grrrr..

Tinggal malam ni je aku nak bergolek golek dalam  bilik aku bersama tilam yang empuk tu. Ahaks. Esok malam dah kena tidur kat tilam yang macam 'hidup segan mati tak mau'  tu.Dah nasib badan kan. Tinggal jauh dengan family. Terpaksa berdikari sendiri. Dah hampir 4 tahun aku berdepan dengan semua ni so tak ada la rasa tak best sangat. Masih boleh senyum lagi. Walaupun dah biasa tapi kadang kadang tu bila sampai mood yang tak best, mula lah rasa nak balik rumah. (sambil hentak hentak kaki)
 
Nak bilik mcm ni boleh kat sana? *berangan

 Haih. Cepat nya esok nak datang. Aku belum pack barang pun nak balik U. Tak buat apa pun lagi. Macam tak ready sangat. Tapi ready tak ready kena balik sebab tiket bas dah beli. Sem ni lagi kena berdikari sebab sem ni tak dapat kereta dah. Haha. Kesian aku. Tapi takpe la. Ok jugak. Tak ada la kena 'bodobodo'  lagi. Susah dulu tak apa. Nanti aku senang la. ;)

Ok la. Aku nak tengok tengok apa yang patut aku bawak balik araustralia tu. Babai!

P.s: Tolong lah lambat esok.;(

No comments:

Post a Comment