Thursday, September 8, 2011

Terima Kasih Nuffnang.Eh,Hantu Bonceng Best!

Bulan lepas kan birthday aku. Ada dapat email dari nuffnang ucap selamat hari jadi katanya. Hee. teima kasih ye nuffnang. Awal2 lagi dah wish. Bagus nuffnang ni. Lepas tu baca punya baca dia cakap nak bagi 4 tiket wayang free kat aku. Weeee. Free kan. Siapa tak nak. Eceh. Benda orang nak bagi jangan ditolak. Lantak "org tu" nak cakap aku obses dengan nuffnang pun. Tak kisah. Ahaks.

Dalam email tu ada cakap suruh ambil bila ngan kat mana. Tapi kan bulan lepas aku busy bekerja dan masa tu pulak bulan puasa. Mana nak ada masa. Ingat kan dah burn la tiket tu sbb aku fikir macam tak sempat je nak pergi ambil. Memang la kat email tu tulis boleh ambil sebelum 9 hb September tapi kan awal bulan tu raya. So semua pun busy kan. 

Email dr nuffnang

Tapi nasib aku baik jugak lah sebab ada sorang kawan aku ni sudi nak tolong ambilkan. So dah orang nak tolong tu aku on jela. Aku mintak tolong dia ambilkan. Dan akhirnya tiket tu sampai kat tangan aku jugak.Wee. Seronok kau dapat 4 tiket free.Wink3. Aku pun terus la guna tiket tu. Tiket tu valid dekat TGV je sebab TGV yang baik hati nak bagi tiket tu kan. So lepas bincang punya bincang. Aku dengan kawan2 aku decide nak tengok HANTU BONCENG.

Wakaka. Sumpah lawak citer ni. Aku malas nak review bagai. Siapa dah tengok tau la macam mana citer ni. Yang belum tengok sila lah ke pawagam berdekatan anda sekarang.Pasti tidak menyesal.:)

Poster Hantu Bonceng
Salah satu aksi dalam filem ni. Sweet kau couple T.
Sekali lagi nak ucap terima kasih dekat NUFFNANG dengan TGV sebab sudi bagi tiket wayang free tu. Kalau lepas ni nak bagi lagi boleh jugak. Hehe. Sekian.Bye!

P.s: Tak sempat snap gambar tiket tu. Dapat2 terus guna kau.Gelojoh.Ahaks!

No comments:

Post a Comment