Friday, December 30, 2011

Say gudbye to 2011

Since 2011 pun nak labuhkan tirai.Aku curi sikit masa aku untuk update blog ni.Sebab aku rasa lama dah aku xupdate sejak aku tension dengan stalker yang menggila b*** tu. Bukan tak nak update tp masa tak izinkan. Nak jengah blog sendiri pun tak sempat apatah lagi nak singgah blog orang. Nanti ada masa aku baca. Owh ye,Thanks to namee roslan sebab masih sudi comment kat blog aku even aku tak sempat nak comment apa2 kat blog dia. Memang aku tak cukup masa nak update.Nanti dah tak busy,sy baca semua post namee yang sy tetinggal eh.;)

Macam-macam dugaan yang aku tempuh sepanjang 2011 ni. Nak nak lagi masa akhir sem lepas. Masa bulan 6 ke 7 camtu. Memang dugaan betubi tubi datang. Tapi takpe sebab aku terima semua tu sebagai ujian yang maha esa buat aku. Sebab aku sentiasa pegang pada kata 'setiap yang berlaku pasti ada hikmah'. Dan semoga apa yang berlaku tu bagi aku pengajaran dan lebih mematangkan diri aku. Aku tak pernah menyesal dengan apa yang terjadi so aku redha dan pasrah je.:)

Sekarang tengah study week. Memang hari hari aku akan kalut dengan buku dan kertas. Dan memang masa untuk aku membebel panjang kat sini terbatas. huhu. Dan aku akan mula final exam on 4th January. Tahun baru. Azam baru. Kali ni aku nekad nak belajar sungguh2. Aku nak buktikan dekat orang2 yang perlekehkan aku. Walau aku 'jahat' dan 'tak bagus' dimata mereka,tapi aku mampu berjaya. Itu janji aku.

Walau apa pun pandangan mata orang.Walau apa pun orang buat. Aku tak peduli dan aku terima.Tapi semua tu aku simpan rapi dalam kotak ingatan aku. Bukan niat nak berdendam tapi aku nak jadikan semua tu sebagai bukti masa hadapan. Dunia ni bulat dan aku selalu ingat yang tak selalu kita jatuh,kita akan sentiasa jatuh. Satu hari nanti,kita pasti akan berada diatas. Dan bila kita kat atas,berhati2 sebab mungkin kita akan jatuh balik kebawah. DIA kan maha adil.;)

Semoga tahun baru nanti akan membuka lembaran baru untuk aku. Dan semoga apa yang terjadi sepanjang tahun 2011 ni hanya tinggal kenangan yang mungkin 1 hari nanti akan buat aku tersenyum atau menangis seorang diri. Hmm,lepas habis exam nanti,insya allah aku akan gigih menaip semula. Azam baru la konon tu. hihi. Ok la.Gudbye 2011 and welcome 2012. May 2012 give us a lot of happiness.;)

GUDBYE 2011.


2 comments:

  1. hey fyka, its okay. blogger pun ada masa busy dan ada masa lapang. tp ape2 pun sy akan tetap jengah ke sini. :) kan blog fyka pun salah satu bahan bacaan saya :) so, happy new year fyka. :) semoga 2012 ini lebih sukses :)

    ReplyDelete
  2. semoga tahun baru 2012 kita lebih berjaya dari tahun sebelumnya.. =)

    ReplyDelete