Saturday, December 7, 2013

Jalan Terbaik.

Assalamualaikum..

Baru hari tu dok bebel pasal tak dapat kerja kan. Lepas je bebel. Alhamdulillah. Berkat doa usaha semua. Akhirnya dapat dah kerja. Yeay! Tapi...

Tapi apa pulak dah minah ni? Tapi.. Bila dah dapat tu, berduyun-duyun lah pulak yang datang nya. Ok. Tipu. Takde lah berduyun. Tapi ada la dua ke tiga pilihan. Walaupun dua tiga je. Tapi sumpah susah nak pilih. Seriously aku rasa tertekan. Macam tertekan buat thesis haritu pulak. Dua hari migrain. Gila betul. Susah bila ada perasaan macam ni. Perasaan terpaksa buat pilihan. Pilih semua boleh? Gila tamak perempuan ni kan. Wuwuwu. 

Aku dah mintak pendapat ramai orang dah. Macam-macam pendapat aku dapat. Yang A kata itu. Yang B kata ini. Yang C kata itu ini. Semua jawapan tu ada yang membantu ada jugak yang buat aku makin keliruuuuuu *nyanyi macam nurul ngan ajai*. Umi dengan abah pun banyak tolong aku bagi pendapat. Tapi tu la. Bak kata mereka. Macamana pun keputusan kat tangan aku. Aku yang kena memilih. Kalau diorang yang pilih. Nanti kalau tak kena dengan jiwa, disalahkan pulak. Aduh. Susah betul nak memilih. Sebab aku nak buat pilihan yang terbaik. 

Which one should i choose?

Kalau tau,tak de la aku mintak banyak-banyak hari tu. Ewah. Confident pulak mintak sikit boleh dapat kan. Hehe. Maka nyaaa. Sampai sekarang aku tak boleh buat keputusan. Dannn... Penyelesaiannya adalah dengan istikharah. Ramai jugak yang suruh aku istikharah. Yes. Ini jalan terbaik. Sebab kalau aku tak mintak tolong dengan DIA, mana DIA nak tolong aku kan. Semoga aku dapat petunjuk dan semoga segala urusan aku dipermudahkan. Amin. 


Believe in Allah and keep pray.

CAUSE..
 Allah will always give the best.

Bai!

No comments:

Post a Comment