Tuesday, January 18, 2011

1..2..3..

Maaf,tajuk xde kaitan pun dengan entri ni.

Ha..Lama nya tak update.kenapa? sebab kesibukan yang melampau.hehe.bukaan bukan.tak banyak masa yang terluang sekarang ni untuk menaip.masa banyak dihabiskan untuk buat benda benda lain.apakah? jeng3... lagipun minggu lepas broadband kesayangan tak bole guna.encik celcom dah potong bil.huhu.tapi lepas dah bayar pun still tak boleh guna.masalah teknikal tang maa tah.haish.lepas kali ke 300 4 call baru la settle.baru boleh guna.bolh senyum dengan gembira dah.:))

masuk hari ni lebih kurang 3 minggu duduk kat arau. rasa apa eh? seronok? bosan? hmm.semua pun ada.tp yang paling penting minggu minggu yang mendatang pasti akan memenatkan.sebab aku akan dihujani dengan macam macam kerja rumah dan assignment dari lecturer lecturer yang baik hati tu.grrr.. malas taw nak buat semua tu.enjoy kan best.huhu.tak boleh.tak boleh. percent enjoy bole jadi sampai 30% je.lagi 70% tu untuk belajar dan belajar.tapi nanti ada orang akan cakap aku skema,takde life. adakah benar? entah la. takpe lah.aku kena tahu kelemahan dan kelebihan diri aku so senang aku nak manage apa apa kan.

hmm.tak banyak nak cerita la.ketandusan idea sikit.plus badan penat.ni pun baru je balik dari clas. so nak rest dulu.nanti ada kelapangan boleh la taip merepek repek lagi.babai.:)

Love;
Fyka.

No comments:

Post a Comment