Friday, February 18, 2011

Y me?

selamat pagi/tengahari/petang/malam.

Fuhh..lama tak update.memang niat tu ada tapi tak berkesempatan je. busy mengalahkan perdana menteri pulak. hmm.. maaf la sebab tiap kali entri baru je.mesti entri mengundang air mata.air mata aku la kan.sapa lagi.aku nak cerita pasal hati dan perasaan. ni bukan hati perasaan yang cintan cintun tu. tapi soal rasa. lidah tak boleh bohong.

Hmm.. kenapa tah. sejak kebelakangan ni aku jadi runsing tak tentu hala. rasa macam semua pun tak kena. aku cuba untuk jadi gembira.jadi seperti aku yang biasa tapi semua tu palsu.hanya di luar aku mampu untuk buat semua tu.saat aku duduk dalam bilik.mesti aku jadi macam tak kena. semua macam nak marah. tah apa nak jadi ngan aku pun tak taw la. tapi aku dapat taw sesuatu yang buat aku sangat tertekan dan sedih.aku taw mesti orang yang melihat aku mcm ni,akan bosan dengan sikap aku yang entah apa apa. sumpah bukan aku nak jadi macam ni.

Entah bala apa la yang timpa aku. DIA memang betul2 nak duga aku. aku dapat ujian berat lagi. aku ingat semua ni berakhir bila aku jadi seperti yang di inginkan.tapi tak. semua hancur. semua musnah. lepas satu, satu masalah aku. kenapa la aku yang dipilih untuk diduga. bukan aku tak boleh nak redha dengan ketentuan NYA. tapi bila sampai satu tahap tu.aku jadi putus asa.aku fedup. aku dah cukup letih nak lalui semua ni.

Aku cuma nak ada orang yang mengerti aku.aku nak orang senang dengan aku.cukup la..sekurang kurang nya aku taw masih ada orang yang kisahkan aku.dan aku bukan la keseorangan. aku yakin.aku masih kuat untuk tempuh apa yang aku terpaksa lalui. aku tak boleh lemah.aku tak nak lemah pun. cuma aku perlukan kekuatan dari orang2 yang aku sayang. aku takut.aku terlalu takut. semoga dosa aku diampunkan dan aku dapat hidayah dari dugaan kali ni. amin..

Love;
Fyka

p/s: entri ditulis pada pukul 1 pagi. rasa nak menangis masih ada.air mata,cukup lah.jangan kau mengalir lagi.;(

No comments:

Post a Comment